Translate

miércoles, 13 de junio de 2012

Where have you been

El último hit de Rihanna es 'Where Have You Been'. El vídeo es un poco confuso, pero las coreos son muy buenas y ella ha probado nuevos estilos de pelo y de ropa.



RIHANNA ~ WHERE HAVE YOU BEEN

I've been everywhere, man,
looking for someone,
someone who can please me,
love me all night long

I've been everywhere, man,
looking for you, babe,
looking for you, babe,
searching for you, babe

Where have you been?
'cause I never see you out
Are you hiding from me, yeah,
somewhere in the crowd?

Oh, woah...

Where have you been
all my life, all my life?

Where have you been all my life?
Where have you been all my life?
Where have you been all my life?
Where have you been all my life?

I've been everywhere, man,
looking for someone,
someone who can please me,
love me all night long

I've been everywhere, man,
looking for you, babe,
looking for you, babe,
searching for you, babe

Where have you been?
'cause I never see you out
Are you hiding from me, yeah,
somewhere in the crowd?

Oh, woah...

Where have you been
all my life, all my life?

Where have you been all my life?
Where have you been all my life?
Where have you been all my life?
Where have you been all my life?

Where have you been all my life?

Where? You
Where? You
Where? You

You can help me all you want
anyway, anyday
Just show me where you are tonight

Oh, yeah, oh

I've been everywhere, man,
looking for someone,
someone who can please me,
love me all night long

I've been everywhere, man,
looking for you, babe,
looking for you, babe,
searching for you, babe


Espero que os haya servido para algo :D






No hay comentarios:

Publicar un comentario